نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال و پدیده| به دنبال پیروزی در آزادی

  • کد خبر: ۷۱۳۸۶
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ساعت بازی استقلال و پدیده| به دنبال پیروزی در آزادی
استقلال و پدیده امروز چراغ لیگ برتر فوتبال را دوباره روشن می‌کنند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ چرخ لیگ‌برتر فوتبال کشورمان بعد از پایان بازی‌های فشرده تیم‌ملی در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی بار دیگر به حرکت در آمده است و امروز تیم پدیده، نماینده استانمان، در ورزشگاه آزادی به‌مصاف استقلال تهران می‌رود. این بازی که از ساعت ۱۹:۴۵ سوت خواهد خورد، معوقه هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر است که امشب در تهران برگزار می‌شود.

 

این ۲ تیم در شرایطی به‌مصاف هم می‌روند که استقلال در جایگاه سوم نیم‌نگاهی به صدر دارد و پدیده در مکان هشتم امیدوار به ماندن در کمرکش جدول و حفظ ثبات خود است. بازی رفت ۲ تیم در مشهد با برتری ۲ بر ۰ استقلالی‌ها همراه شد. در آن بازی گل نخست آبی‌پوشان را سبحان خاقانی، بازیکن مشهدی این تیم، به ثمر رساند که شاید امروز هم در غیاب چند مهره اصلی خط حمله آبی‌پوشان دوباره فرصت عرض اندام در برابر تیم شهرش را پیدا کند.


پدیده بدون غایب، استقلال پر از غایب

پدیده و استقلال در وضعیتی امروز به‌مصاف همدیگر می‌روند که استقلالی‌ها چندین مهره اصلی خود را ندارند، اما شرایط در اردوی پدیده خوب است و همه بازیکنان آماده این بازی مهم هستند.
پدیده‌ای‌ها در ایام تعطیلات لیگ‌برتر بازی‌های دوستانه پرشماری انجام دادند و با انجام بیش از ۵ مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لیگ‌برتری و لیگ استان، خودشان را در شرایط مسابقه حفظ کرده‌اند. آن‌ها حالا بدون مصدوم از بازی‌های دوستانه با آمادگی خوب و در شرایط ایدئال مهیای حضور مقابل تیم فوتبال استقلال شده‌اند و مهدی رحمتی مشکلی برای انتخاب ترکیب یازده‌نفره و همچنین ذخیره‌های خود ندارد. برخلاف پدیده، استقلال غایبان پرشماری دارد و چند مهره اصلی خود را در اختیار ندارد.

 

هروویه میلیچ، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند، شیخ دیاباته نیز به‌دلایل محدودیت‌های کرونایی به ایران بازنگشته و این درحالی است که مهدی قایدی هم با وجود بازگشت به ایران فقط دیروز سر تمرین تیم رفته است و معلوم نیست امشب در فهرست مجیدی باشد. به این‌همه باید رشید مظاهری را هم اضافه کرد که از ناحیه گردن مصدوم شده است و نمی‌تواند در دیدار امروز حاضر باشد، هرچند با وجود سیدحسین حسینی استقلالی‌ها از این نقطه نگرانی ندارند.


استقلال پرحاشیه، پدیده بی‌حاشیه

غیر از شرایط فنی، ۲ تیم از لحاظ مسائل حاشیه‌ای هم امروز شرایط متفاوتی دارند. درحالی‌که پدیده روز‌های آرامی را سپری می‌کند، در استقلال غوغاست و روز گذشته سرمربی و مدیرعامل این تیم حسابی به‌هم تاختند. پس از آنکه فرهاد مجیدی آشکارا از احمد مددی انتقاد کرد، مدیرعامل استقلال هم با تندی جواب فرهاد مجیدی را داد و مستقیم به او هشدار داد که مشغول تیمش باشد و در کار‌های مدیریتی باشگاه دخالت نکند.

 

دراین‌میان فرشید اسماعیلی هم آتش‌بیار معرکه شده است و به انتقاد‌های تندش از مدیران باشگاه به‌ویژه مددی در فضای‌مجازی ادامه می‌دهد. در هیاهوی دعوا‌های پیش‌آمده میان سرمربی و مدیرعامل استقلال، آبی‌ها امروز باید در یک بازی معوقه مقابل پدیده مشهد قرار بگیرند و به همین دلیل شنیده می‌شود مجیدی جواب‌دادن به مددی را به بعد بازی موکول کرده است.

 

شاید در نشست خبری بعد از بازی مجیدی از خجالت مدیرعاملش دربیاید به‌ویژه اگر استقلال نتیجه لازم را کسب نکند. اصلی‌ترین موضوعی که باعث ناراحتی کادرفنی و بازیکنان استقلال شده، تعویق چندماهه در پرداخت دستمزد آن‌هاست. قرار بود قبل از بازی با استقلال بخشی از قرارداد‌های بازیکنان پرداخت شود، ولی این اتفاق نیفتاده است. همین مسئله بر حاشیه‌سازشدن وضعیت باشگاه استقلال بیش از پیش افزوده است.


اولین سرمربیگری رحمتی در آزادی

سرمربی تیم پدیده اولین‌بار در ورزشگاه آزادی کنار خط خواهد ایستاد و شاگردان خود را هدایت می‌کند. در شرایطی دومین مسابقه این فصل پدیده در ورزشگاه انجام خواهد شد که پیش از این مشهدی‌ها در این ورزشگاه مقابل پرسپولیس به میدان رفتند و ۳ بر ۰ بازنده از زمین مسابقه خارج شدند. در آن بازی مهدی رحمتی به‌دلیل محرومیت روی سکو‌ها حضور داشت و نتوانست اولین تجربه حضورش روی نیمکت پدیده در کسوت سرمربی را در ورزشگاه آزادی تجربه کند.

 

اما او حالا باید شاگردانش را مقابل تیم سابقش به میدان بفرستد و این‌چنین اولین تجربه حضور کنار خط در ورزشگاه آزادی تهران را به‌دست آورد؛ ورزشگاهی که رحمتی در آن خاطرات تلخ و شیرین پرشماری را با پیراهن استقلال تجربه کرده است و حالا باید در نقش سرمربی تیم رقیب به این ورزشگاه پا بگذارد.


چهره ویژه بازی؛ امین قاسمی‌نژاد

مهاجم و کاپیتان تیم پدیده امشب در ورزشگاه آزادی شرایط ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارد. اگر فعل‌وانفعالات روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی با موفقیت به پایان می‌رسید، امین قاسمی‌نژاد اکنون خود را برای رویارویی با تیم سابقش در ورزشگاه آزادی آماده می‌کرد، اما گزینه مورد علاقه فرهاد مجیدی که بار‌ها به جذب او در مصاحبه‌های خود اشاره کرد و درنهایت مدیریت باشگاه استقلال در جذب او ناکام ماند، یک نیم‌فصل دیگر در مشهد ماندنی شد. این ماندنی‌شدن قاسمی‌نژاد در مشهد که حالا کسوت بالاتری هم پیدا کرده و کاپیتان اول پدیده است، باعث شد در جدال استقلال و پدیده در نقش یک رقیب به میدان بیاید و برای خودنمایی و نشان‌دادن دوباره توانایی و استعداد خود به فرهاد مجیدی با همه انگیزه به‌دنبال درخشش مقابل استقلال باشد.


بدون‌شک مصاف استقلال و پدیده می‌تواند حساس‌ترین بازی فصل برای قاسمی‌نژاد باشد، زیرا او در نقل‌وانتقالات زمستانی از مدیران باشگاه پدیده قول گرفت که اجازه خروجش در پایان لیگ بیستم را بدهند و این مسئله باعث شده است او انگیزه بیشتری برای درخشش مقابل تیم فرهاد مجیدی داشته باشد تا شاید اگر معادلات درست رقم بخورد، این مهاجم بابلی در انتهای فصل در کسوت شاگرد مجیدی فوتبال خود را ادامه دهد.


حرف‌های مربیان ۲ تیم در نشست خبری قبل از بازی

محمد نوازی و صالح مصطفوی، مربیان پدیده و استقلال، روز گذشته به‌جای سرمربیان تیم در نشست خبری قبل از بازی شرکت کردند. مربی پدیده مشهد تأکید کرد که آن‌ها در بازی برابر استقلال به‌دنبال کسب هر ۳ امتیاز هستند.


نوازی گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این مدتی که لیگ تعطیل بود، تلاش کردیم با انجام چند بازی دوستانه و همچنین تمرینات تاکتیکی نقاط ضعفمان را به حداقل برسانیم. برای بازی با استقلال هم آماده هستیم و امیدوارم جدا از اینکه یک بازی خوب را به نمایش می‌گذاریم، نتیجه خوبی را هم بگیریم. درصد موفقیت ما در این بازی به تلاش بچه‌ها بستگی دارد و اینکه آن‌ها سعی کنند در این بازی کم‌اشتباه ظاهر شوند.


صالح مصطفوی، دستیار اول فرهاد مجیدی، اما بیشتر به مسائل حاشیه‌ای اشاره کرد و گفت: متأسفانه در ۲۰ روزی که فرصت آماده‌سازی داشتیم، بنابر دلایلی شرایط برای آرامش و تمرینات آماده‌سازی تیم فراهم نشد. صحبت‌هایی که برای انعکاس شرایط بد موجود در باشگاه مطرح شد، به مذاق آقایان خوش نیامده است و به‌قول آقای مجیدی در شرایط آچمز قرار گرفتیم. اگر حرف می‌زنیم تا هوادارانمان از وضعیت مطلع باشند، از سوی دوست و دشمن سرزنش می‌شویم.

 

متأسفانه در شرایطی قرار گرفتیم که در شأن باشگاه بزرگ و هواداران میلیونی استقلال نیست. فقط در شرایط بسیار سخت تمام تلاشمان را در کنار بازیکنان و کادرفنی انجام می‌دهیم. با وجود مشکلاتی که وجود دارد، تلاش کردیم تمرکز کنیم تا عملکردی در شأن استقلال داشته باشیم. البته این کار بسیار سخت است. وقتی خودم را جای مرادمند می‌گذارم، نمی‌دانم او چگونه تمرکز می‌کند و آماده بازی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->